شنبه, 06 بهمن 1397 17:14

هتل آپارتمان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یک هتل آپارتمان (همچنین به عنوان اقامت طولانی شناخته شده) یک هتل است که دارای ویژگی های خاصی از آپارتمان ها است. هتل آپارتمان در ایالات متحده محبوب هستند و همچنین در برخی از کشورهای دیگر مانند کانادا و بسیاری از کشورهای آسیایی وجود دارد. در بعضی موارد، آنها با لذت منظم و مسافران مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرند، اما آنها برای استفاده درازمدت طراحی شده اند، مانند کسانی که مدت زمان زیادی را در ناحیه دور از خانه می گذرانند و یا در حال گذار بین خانه هستند.

هتل های آپارتمان با انواع هتل ها و متل ها متفاوت هستند. اغلب، آنها اغلب خدمات خانهداری را ارائه می دهند و در اغلب موارد لباس را جایگزین نمی کنند. در عین حال، ممکن است امکانات دیگری نیز در اختیار هتل های دیگر مانند آشپزخانه های کامل وجود داشته باشد. برخی از زنجیرها اتاق های خود را برای حداقل یک هفته اجاره می کنند. اقامت کمتر از یک هفته مجاز است، در صورتی که یک هفته کامل پرداخت می شود، و در برخی موارد، این می تواند کمتر از نرخ شبانه در هتل های سنتی در همان بازار باشد.
هتل آپارتمان مشهد
برخی از هتل آپارتمان خدمات روزمره خود را در دفتر خود ندارند و برخی از ساعات کار آخر هفته را ندارند، در نتیجه تعداد ساعات ورود و چک را محدود می کنند. آنها ممكن است به سپرده امن نیاز داشته باشند، هر چند به ندرت انجام چک های اعتباری را انجام می دهند. فرایند پرداخت ممکن است شامل بازرسی خسارت باشد، که هر گونه آسیب به اتاق و یا اموال هتل از قبل از بازپرداخت سپرده امنیتی کسر می شود. در بعضی از نقاط ممکن است بتوانید اقامت در یک هتل اقامت طولانی را بدون نیاز به پرداخت مالیات هتل های سنتی در صورتی که اقامت یک ماه یا بیشتر باشد، ادامه دهید.

هتل آپارتمان مانند هتل های سنتی در همه کلاس ها هستند. این از زنجیره های بودجه مانند به مارک های لوکس مانند می آید. همچنین بسیاری از خصوصیات وجود دارد که جزء زنجیره ای نیستند. اتاق ها در اندازه و طرح متفاوت است. برخی از هتل آپارتمان ساخته شده از هتل های سنتی تبدیل شده اند، بنابراین طرح آنها ممکن است بر خلاف طرح برای یک توسط زنجیره ای باشد.

هتل آپارتمان مانند هتل های سنتی نیز با کیفیت متفاوت هستند. حتی در همان زنجیره ای، یک ملک می تواند بسیار خوب، تمیز و دلپذیر باشد، در حالی که دیگر می تواند از بین برود، کثیف و نادیده گرفته شود. هتل های سنتی، عوامل زیادی در این زمینه وجود دارد. برای یادگیری درباره مالکیت فردی، بررسی املاک نوشته شده توسط مهمانان سابق را بخوانید.

هتل آپارتمان به دلایل بسیاری مفید است، از جمله تعطیلات طولانی و یا کارهای انتصابی دور از خانه، یکی که بین خانه ها است، یکی که محل اقامت خود را به دلیل شرایط پیش بینی نشده از دست داده است، کسی که به تازگی محل کار جدیدی را عوض کرده است یا کسی که از طلاق یا تفکیک می گذرد

دلایل مختلفی برای در نظر گرفتن یک آپارتمان در مقایسه با یک هتل سنتی وجود دارد. دلیل اصلی آن اقتصاد است. آیا صرف زمان صرف وقت برای اقامت در یک هتل سنتی یا یک آپارتمان ارزانتر است؟ بسیاری از آپارتمانهای آپارتمان اتاق های خود را بر اساس بخش عمده ای از زمان اجاره می کنند، بنابراین صرف چند شب در آنجا هزینه بیشتری نسبت به یک هتل سنتی هزینه خواهد داشت، در حالی که صرف چند هفته یا بیشتر، معامله گران خواهد بود.

همچنین با توجه به ارزش این است که چقدر مایل به مراقبت از نیازهای خود هستید. بسیاری از مسافرین از خدمات نگهداری روزانه، استفاده نامحدود از پارچه کتانی که روزانه جایگزین می شوند، و محصولات شخصی مانند صابون، شامپو و کاغذ توالت استفاده می کنند. امکانات ماندگاری طولانی تر از این، در صورت وجود، کمتر می شود. انتظار می رود که مهمان تمام و یا بیشتر از آن را در هزینه خود خود ارائه. این هزینه اضافی در بعضی موارد باعث صرفه جویی می شود. علاوه بر این، مهمان نیاز به سفر به فروشگاه برای خرید آن، که ممکن است برای کسی که یک وسیله نقلیه ندارد و یا با ناحیه نا آشنا است، دشوار است.

تدارک غذا یکی دیگر از موارد است. بسیاری از مسافران هیچ مشکلی با غذا آماده شده برای هر وعده غذا ندارند، یا از یک رستوران در و یا خارج از محل و یا از خدمات اتاق ارائه شده توسط هتل. غذای رستوران به طور معمول با هزینه ای بالاتر از غذای آماده شده خریداری شده در خانه می شود. این ممکن است درمان ویژه ای برای کسی که در حال تعطیلات است، اما برای کسی که به طور موقت در جایی زندگی می کند، این هزینه زندگی را افزایش می دهد.

هتل آپارتمان با این انتظار هستند که غذای آماده مانند آن است که در خانه است. با یخچال و فریزر کامل، اجاق مایکروویو و اجاق گاز ارائه شده، این اجازه می دهد تا انواع مختلفی از انواع غذا تهیه شود. یکی محدود به شام ​​تلویزیون است، اما همچنین می تواند ظروف مانند در آشپزخانه خود را آماده کنید. در طول یک دوره طولانی، این صرفه جویی در هزینه مفید است.

در برخی موارد، یک هتل آپارتمان را می توان به عنوان اقامت دائمی در نظر گرفت. ممکن است برخی از مزایای این امر وجود داشته باشد و چنین توافقی ممکن است برای برخی افراد مناسب باشد، مانند کسانی که با آینده نامعلوم هستند، با اعتبار بد که باعث می شود یک آپارتمان اجاره ای دشوار باشد یا بخواهد به راحتی زندگی کند. هتل های آپارتمان اجازه می دهد تا یکی را به حرکت در هر زمان یکی خواسته، به عنوان مخالف به آپارتمان های سنتی، که در آن باید تا پایان یک دوره اجاره، که می تواند تا یک سال صبر کنید.

یکی از اقامت دائم آپارتمان، اقامت دائمی آن یک قیمت مسطح را برای اجاره می پردازد و بر خلاف خانه یا آپارتمان، مجبور نیست که برای مبلمان، آب و برق، تلویزیون کابلی، اتصال به اینترنت و اغلب تماسهای تلفنی محلی پرداخت کند. این ممکن است گزینه ای برای کسی باشد که درآمد کافی برای پرداخت روزانه، هفتگی یا ماهانه اجاره را فراهم می کند و هنوز هم مازاد برای پرداخت هزینه های دیگر مانند غذا، حمل و نقل و مراقبت های بهداشتی است. در مجموع، درآمد ماهیانه، چه از طریق استخدام و چه از طریق منابع دیگر، باید از هزینه های ماهانه فراتر رود.

توانایی استفاده از یک آپارتمان برای این منظور ممکن است توسط سیاست های شرکت یا ملک و قوانین صلاحیت محدود شود. برخی از حوزه های قضایی دارای قوانینی هستند که محدودیت زمانی را که می تواند در یک ملک واحد هتل، از جمله یک هتل آپارتمان، باقی بماند. و برخی از زنجیره ها و مکان های فردی همچنین محدودیت زمانی را تعیین می کنند. قبل از انجام این بررسی با مدیریت تماس بگیرید.

کسانی که از یک هتل آپارتمان به عنوان یک محل اقامت دائمی استفاده می کنند نیز از حقوق مختلفی که به قانون مستاجران آپارتمان اعطا می شود، برخوردار نیست. این مهم است که شامل توانایی چالش یا تاخیر در اخراج در انتظار است. در حالی که مستاجرین آپارتمان باید در دادگاه محاکمه شوند تا اخراج شوند، که زمان پرداخت پول برای اجاره یا محل زندگی جدیدی را برای زندگی به ارمغان می آورد، اماکن آپارتمان می توانند مستاجرین را بدون اطلاع یا بدون دادرسی اخراج کنند، و آنها را ترک کنند و وسایل خود را در خیابان، گاهی اوقات با توجه به چند دقیقه. این می تواند به هیچ وجه از تقصیر مستاجر خارج نشود و می تواند صرفا یک تصمیم تجاری در بخش مدیریت باشد. بدانید قوانینی که در آن قصد دارید اقامت و سیاست شرکت و تسهیلات را در اختیار داشته باشید.

بازدید 1732 بار آخرین ویرایش در یکشنبه, 19 اسفند 1397 17:12

هتل آپارتمان مشهد

مرکز رزرو هتل آپارتمان مشهد معرفی و رزرو هتل آپارتمان های مشهد با نمایش تصاویر هتل آپارتمان ها قیمت و تخفیف های بروز کلیه هتل آپارتمان های مشهد