شنبه, 24 فروردين 1398 18:39

هتل یا هتل آپارتمان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
اکثر اتاقهای هتل پاریس، حتی در لوکس لوکس، تنها برای دو نفر ساخته شده اند. هنگامی که هتل نادر را می توان پیدا کرد که یک فرد 3 نفره را در یک کابین قرار می دهد، ورود کابین فضای کف اتاق را کاهش می دهد تا زمانی که یک کلاه باز شود، ممکن است فضای دیگری در اتاق وجود نداشته باشد. آمریکایی ها به آنچه که اروپایی ها در نظر گرفته اند، به اندازه اتاق های دراز و نشینی مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین ممکن است ناخودآگاه متوجه شوید اتاق های بسیار کمی وجود دارند که می توانند 4 نفر را در آن قرار دهند --- اتاق ها به اندازه کافی بزرگ نیستند.  رویای خود را از رفتن به پاریس به خاطر شما نپسندید به نظر می رسد هتل پاریس را پیدا نکند که بتواند بیش از 2 نفر را در آن جای دهد فقط متوجه شده اید که چند اتاق در پاریس وجود دارد که مجاور و یا متصل هستند و نمی خواهند خانواده شما در دو اتاق مجزا هتل بمانند
نمی خواهید خانواده خود را با اجاره دو اتاق هتل جدا کنید می تواند دو اتاق را نداشته باشد، چه در ارتباط هستند یا نه!  با توجه به تنظیمات منحصر به فرد خود برای تعطیلات "محیط"، علاقه شما به جستجو در وب سایت ها برای پیدا کردن مسکن مناسب و با استفاده از یکی از بسیاری از وب سایت های مشروع، می توانید برای اجاره هتل آپارتمان به عنوان منحصر به فرد به عنوان ترجیحات خود "خرید". هتل آپارتمان ها دارای مزایا و محدودیت ها هستند. آنها اجازه می دهد فضای فیزیکی بیشتری، فضای شخصی بیشتر و فضای بازی، گزینه های پذیرایی و راحت تر غذا و احساس متعلق به پاریس. با این حال هتل آپارتمان خدمات اتاق یا خدمات خدمت ارائه نمی دهد.
فواید:
مقرون به صرفه: هتل آپارتمان ها می توانند هر روز ارزان تر از اقامت در هتل باشند. حتی زمانی که هزینه های یکسان هستند، پس انداز واقعی در یک هتل آپارتمان وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. اکثر هتل آپارتمان ها دارای نوعی از امکانات آشپزخانه هستند. با یک یخچال تنها شما می توانید هتل آپارتمان خود را با غذا برای صبحانه و تنقلات ذخیره کنید که می تواند پول زیادی را صرفه جویی کند. در یک فروشگاه مواد غذایی در پاریس، هرگز بیش از یک بلوک یا دو دور، شما می توانید غذاهای اصلی بچه ها را برای خیلی کمتر از 20 یورو خریداری کنید که به شما برای خرید شام فرزندتان هزینه می دهد (منوهای "بچه ها" وجود ندارد " در پاریس). خوردن "در" برای صبحانه و تنقلات بیشتر روزها و چند وعده غذای خوبتان ممکن است صرفه جویی در هزینه برای یک خانواده باشد.
راحتی و زمان بندی: شما می توانید برخی از تنقلات خوشمزه و سالم برای کل گروه خود انتخاب کنید و زمانی که غذای مورد علاقه خود را از دست می دهید غذاهای مورد علاقه خود را در انتظار شما می گذرانند ... به شما اجازه می دهد روزهای مختلف میان وعده های مختلف را برای افراد مختلف بگذارید.  شما مجبور نیستید پرش کنید و همه را آماده کنید تا صبحانه ببرید. شما می توانید نان یا کریستال ها را بیاورید یا در حالی که هنوز هم در لباس خواب خود هستید، می خورید و غلات و شیر را می خورید. بدون نیاز به مواجهه و شلوغی از رفتن به صبحانه - مگر اینکه شما می خواهید این کار را انجام دهید ..
فضای شخصی و هماهنگی خانوادگی: صرفنظر از تعطیلات، 4 نفر معمولا در طول یک روز از یک اتاق صرف نمی شوند: حتی در یک اتاق بزرگ، هنگام اشتراک گذاری با همان 4 نفر، یک اتاق بزرگ می تواند کوچک باشد. افرادی که به طور منظم در برابر کسانی هستند که کثیف هستند، کسانی که "سخنگو" هستند در مقابل کسانی که بازتابنده هستند .... در یک آپارتمان مردم وقت دور از یکدیگر در حالی که هنوز هم "با هم". گزینه های خواب: اتاق های جداگانه به این معنی است که بچه ها (یا پدر و مادر!) می توانند از خواب بیدار شوند بدون اینکه دیگران را ناراحت یا ناراحت کنند. در هنگام خواب، کودکان به اتاق خواب خود بازگردانده می شوند در حالی که والدین می توانند تا خواندن یا صحبت کردن ادامه دهند. هیچ وقت بیشتر از خواب بیدار نخواهد شد و یا تظاهر می کنید که بچه ها به طور مرتب خواب می روند در حالی که بزرگسالان به خواب می روند و تلویزیون را تماشا می کنند یا تماشا می کنند. اتاق های جداگانه تغییر در زمان خواب است. فضای بازی: یک هتل آپارتمان به تعداد زیادی از کودکان برای گسترش می دهد. کارت های مینی نژاد، legos و بازی های کارت، در حالی که بر روی کف اتاق نشیمن می تواند رخ دهد بدون هیچ کس در حال stepped شدن و یا درگیر، یک رویداد احتمال در اتاق هتل.
گزینه های لباس: یک آپارتمان معمولا دارای واشر و گاهی نیز یک خشک کن، که به شما اجازه می دهد تا سفر بسیار راحت تر از آنچه که در غیر این صورت انجام دهید. هیچ کس نمی خواهد در تعطیلات شستشو انجام دهد؛ با این حال لباس تمیز و یک چمدان سبک با شادی از تعطیلات (به همین ترتیب، لباس های کمتر به معنای سورتورین بیشتر) است. محل سکونت: شما می توانید محیط خود را در یک هتل آپارتمان بهتر کنترل کنید. برای مثال، شما می توانید یک اجاره با نوع مبلمان مورد نظر خود را انتخاب کنید، شما می توانید انتخاب کنید که کف شما در آن هستید، چه زمین بازی در این نزدیکی وجود دارد، و شما می توانید اجاره با تهویه مطبوع را انتخاب کنید (توجه داشته باشید که حتی اگر یک هتل تبلیغ هوا تهویه مطبوع است، تهویه مطبوع معمولا توسط هتل کنترل می شود و به درخواست شما بستگی ندارد). جذابیت: بسیاری از افرادی که یک آپارتمان را اجاره کرده اند، به سختی اعتراف می کنند که اقامت در محله، در یک آپارتمان واقعی، اجازه می دهد تا آنها را وانمود کنند که در پاریس زندگی می کنند. نه در یک هتل، بلکه در جای کم خود "خود"، شما احساس اتصال است که شما معمولا در طول اقامت در یک هتل تجربه نیست. در حالی که برای هتل آپارتمان ها، با استفاده از نقشه های گوگل خرید می کنید، می توانید یک نمای خیابان از گزینه های آپارتمان خود را مشاهده کنید و محیط اطراف رویاهای خود را انتخاب کنید. تکنولوژی: بسیاری از آپارتمان ها دارای سرویس های رایگان محلی یا بین المللی هستند، و بسیاری از آنها دارای فای رایگان هستند. در اکثر هتلهای پاریسی، هیچ یک از این خدمات به طور رایگان در دسترس نیست.
نگرانی های احتمالی:
منفی احتمالی اجاره یک هتل آپارتمان شامل می شود وعده های غذایی: هیچ رستوران در محل با پیشخدمت و آشپز آماده برای طبخ صبحانه گرم برای شما وجود ندارد و سپس غذاهای کثیف را از بین ببرید. شما نیاز به پیدا کردن رستوران ها در محله خود، با استفاده از وب سایت های سفر، راهنماهای سفر، پیشنهادات از صاحب آپارتمان و به سادگی با نگاه کردن به اطراف. این همان چیزی نیست که به سادگی فشار دادن دکمه آسانسور و راه رفتن به رستوران است. زیبایی داشتن یک آشپزخانه این است که شما می توانید غذا و تنقلات را در محل خود داشته باشید. نزول این است که شما باید ظرف خود را شستن و حذف زباله خود را. خدمات اتاق: در صورتی که در آپارتمان اقامت نداشته باشید، متقاضیان آپارتمان خود را در نظر بگیرید که یک فنجان چای یا نوشیدنی سرد را از آشپزخانه به شما اختصاص می دهد. هیچ کس نخواهد آورد که شما شامپاین سرخ شده یا ساندویچ یخ زده یا صبحانه را در رختخواب بگذارید.
سرویس خدمتکار: هنگامی که تختتان باید هر روز صبح انجام شود، حدس بزن چه کسی آن را انجام خواهد داد؟ اکثر هتل آپارتمان ها سرویس خدمتگزاری ندارند (گرچه تعداد کمی از آنها هزینه اضافی را می پردازند). انعطاف پذیری تاریخ: برخی از آپارتمان ها تنها از شنبه تا شنبه اجاره می شود. دیگران ممکن است حداقل تعداد شب اقامت مورد نیاز برای اجاره داشته باشند. اگر در مدت 3-4 شب اقامت در یک شهر نداشته باشید، ممکن است اجاره ای پیدا کنید. آپارتمان های دیگر بسیار انعطاف پذیر هستند و ممکن است در هر شب از هفته یا به مدت 1-2 شب در دسترس باشند. اطلاعات مربوط به هتل آپارتمان هر یک را بخوانید، زیرا هر یک از آنها متفاوت خواهد بود. بازپرداخت: سیاست های بازپرداخت نیز توسط صاحب آپارتمان متفاوت است. آنها ممکن است بیشتر یا کمتر انعطاف پذیر باشند که یک هتل باشد. اگر شما نیاز به لغو اجاره دارید، اطلاعات را با دقت بخوانید و / یا از شما بخواهید که از مراحل آگاهی داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که شما متوجه خواهید شد که شما مجازات شما را متحمل خواهد شد در صورتی که سفر خود را قبل از ورود خود لغو کرده اید یا اگر موقعیت خود را در اوایل خود ترک کنید. اگر زود رخصت کنید، ممکن است بازپرداختی دریافت نکنید.
هزینه ها: اجاره آپارتمان ممکن است هزینه اضافی برای نگهداری خانه (تمیز کردن آپارتمان هنگام ترک) داشته باشد. این به وضوح در قرارداد اجاره شما و معمولا در وب سایت هتل آپارتمان توضیح داده شده است، بنابراین این هزینه، که به صورت صریح در یک هتل پرداخت نمی شود، اگر شما موافقتنامه اجاره را بخوانید، باید روشن باشد. پشتیبانی حداقل میز پارکینگ: اکثر آپارتمان ها با کمترین میزان پشتیبانی، ارائه دهندگان اجاره دهنده با راهنمای دستی به مکان های منطقه، رستوران ها، خدمات و غیره اطلاعات معمولا توسط تلفن، گاهی اوقات در محل و یا در این نزدیکی هست. اگر شما نیاز به یک زنگ پسر برای تحویل محموله خود را به اتاق خود و یا اگر شما می خواهید قادر به رفتن به میز جلو برای درخواست چگونه به موزه، این خدمات احتمالا در یک آپارتمان در دسترس نیست. اگر شما در انتظار تحویل غرفه از دست رفته هستید، هیچ مجوزی برای پذیرش آن وجود نخواهد داشت در حالی که شما از دیدن آن دیدن دارید، اگر نیاز به خدمات خشکشویی دارید، هتل آپارتمان نیازهای شما را برآورده نخواهد کرد. با این حال، هر هتل آپارتمان منحصر به فرد است، بنابراین لیست ها را بررسی کنید و فقط برای یک آپارتمان که شما را با آنچه نیاز دارید را انتخاب کنید.
سقوط طعمه به کلاهبرداری اجاره ای از وب سایت ها یا سازمان های مشروع استفاده کنید و مشکلی نخواهید داشت. خواندن الزامات وب سایت برای سپرده ها، درک اینکه چه مقدار باید پرداخت شود تا جلو و به چه شیوه ای (کارت های اعتباری، نقدی، چک)، بررسی های اجاره دهندگان قبلی را بخوانید --- و اطمینان حاصل کنید که بیش از 2-3 بار بررسی شده است .
بازدید 4442 بار آخرین ویرایش در جمعه, 13 ارديبهشت 1398 16:28

هتل آپارتمان مشهد

مرکز رزرو هتل آپارتمان مشهد معرفی و رزرو هتل آپارتمان های مشهد با نمایش تصاویر هتل آپارتمان ها قیمت و تخفیف های بروز کلیه هتل آپارتمان های مشهد