یکشنبه, 11 آبان 1399 11:36

رزرو هتل آپارتمان مشهد سفرهای گالیور

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
سامانه سفرهای گالیور تخصصی ترین و جامع ترین سامانه گردشگری در کشور می باشد که رزرو هتل های داخلی و خارجی و رزرو تور های داخلی و خارجی و سایر گردشگری در این سامانه بصورت جامع صورت میگیرد. یکی از مهم تریت قسمت های این سامانه رزرو هتل و هتل آپارتمان مشهد مقدس می باشد. در زیر به تعدادی از هتل آپارتمان های مشهد که در سامانه سفرهای گالیور وجود دارد را معرفی میکنیم :
هتل آپارتمان تعطیلات در مشهد در قلب شهر مشهد در بخش مذهبی و تجاری آن واقع شده است ، از این رو برای رزرو درخواست های زیادی دارد. این هتل تا حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) حدود 5 دقیقه پیاده و تا موزه و آرامگاه نادرشاه کمتر از 15 دقیقه پیاده فاصله دارد.
هتل پارسیس که در سال 2016 ساخته شده است ، یکی از بهترین هتل های پنج ستاره است که در مشهد پیدا خواهید کرد. دکوراسیون داخلی زیبا ، امکانات هنری مدرن و تم لوکس از دلایلی است که بسیاری از مسافرانی که چیزهای لوکس برای خود انتخاب می کنند اقامت در اینجا را انتخاب می کنند. هتل از 16 طبقه با 112 اتاق ، سوئیت و آپارتمان مجلل تشکیل شده است. کارمندان برای میهمانان دوستانه و مهمان نواز هستند. در حالی که از قهوه جوشانده و ریز خود لذت می برید ، وقت با کیفیتی را در کافه سپری کنید. هنگام اقامت در هتل می توانید از اسپا ، استخر ، سونا ، حمام ترکی و جکوزی آن لذت ببرید.
هتل آپارتمان بشری مشهد یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم مطهر است که فقط 3 دقیقه پیاده روی با باب الجواد فاصله دارد. کار خود را از سال 2009 شروع کرد و بعداً در سال 2016 بازسازی شد تا کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد. این اتاق های ساده با صبحانه رایگان ، مبلمان ، وای فای رایگان اما محدود ، یخچال ، تلویزیون و حمام اختصاصی دارد. اتاق VIP نیز دارای سونا است. این هتل همچنین خدمات تاکسی و پارکینگ رایگان ارائه می دهد که می تواند حداکثر 60 وسیله نقلیه را در خود جای دهد. این هتل دارای یک کافی شاپ است که برای 20 نفر جا دارد و نوشیدنی های گرم و سرد و رستوران با غذاهای سنتی ایرانی و غیرفارسی سرو می کند. می تواند همزمان به 300 نفر خدمت کند. هتل بشرا 25 دقیقه رانندگی با فرودگاه بین المللی مشهد فاصله دارد و دسترسی آسان و سریعی به مکان هایی مانند بازار رضا ، بازار جنت و مرکز خرید الماس شرق دارد.
هتل پردیسان مشهد این یک هتل 5 ستاره لوکس دیگر است که در جنوب غربی مشهد واقع شده است. این منطقه بهترین آب و هوای شهر را دارد. هتل از هر نوع تجهیزات و امکانات کاملی برای میهمانان برخوردار است. امکانات اتاق شامل تلویزیون ماهواره ای ، اینترنت بی سیم ، تهویه مطبوع ، تجهیزات قهوه و چای ساز و یخچال است. هتل پردیسان با 162 اتاق و سوئیت گزینه اقامتی یک مرحله ای شما برای اقامت لوکس است. فروشگاه های مختلفی در هتل وجود دارد.
هتل مدینه الرضا که از نظر استراتژیک در قلب شهر واقع شده است ، یک هتل 5 ستاره لوکس با معماری سنتی است. در واقع یک محیط باشکوه و راحت با فرهنگ معنوی است. میز پذیرش 24 ساعته هتل ها تضمین می کند در هر زمان از روز هر آنچه را که نیاز دارید می توانید تهیه کنید. آیا شما نوزادی دارید و دوست دارید اوقات با کیفیتی را در کنار همسرتان بگذرانید؟ از خدمات نگهداری از کودکان که فقط برای شما در دسترس است استفاده کنید. همچنین خدمات خشکشویی و پارکینگ نوشیدنی وجود دارد. برای جلسات و کنفرانس های تجاری خود با همکاران تجاری خود ، اتاق کنفرانس را بررسی کنید.
هتل سی نور مشهد هتلی 5 ستاره لوکس در قلب شهر است. فضای داخلی آن به زیبایی ساخته شده و ساکت است. اگر قصد تعطیلات خانوادگی در مشهد را دارید ، هتل سینور مکان مناسب شماست. هتل دسترسی سریع و آسان به بسیاری از جاذبه های شهر را فراهم می کند. از همه مهمتر ، نزدیک به مراکز خرید معروف از جمله بوتیک های بلوار سجاد و مرکز خرید پروما است. جاذبه های گردشگران در این نزدیكی شامل حرم مطهر امام رضا (ع) ، آرامگاه نادرشاه افشار و یادآوری نام پارک کوهسنگی نیست. در اتاق یا سوئیت خود از اوقات آرامش لذت ببرید. انتخاب خود را از بین انواع اتاق ها از جمله یک نفره ، دونفره ، دوقلو و سوئیت انتخاب کنید. صرف نظر از نوع اتاقی که انتخاب می کنید ، همیشه یک گزینه برای تخت اضافی وجود دارد. هر اتاق دارای کمد لباس ، گاوصندوق سازگار با لپ تاپ و پنجره های ضد صدا است. حمام دارای وان آبگرم ، دوش و لباسهای راحتی است.
هتل بین المللی پارس یکی از هتل های بسیار توصیه شده است و اگر تصمیم بگیرید در اینجا اقامت داشته باشید ارزش بالایی برای پول خود خواهید داشت. این هتل برای خانواده ها و مسافران تجاری نیز مناسب است. به لطف موقعیت آرام آن ، میهمانان می توانند از اقامتی آرام در هتل لذت ببرند. هتل 227 اتاقه در نزدیکی نمایشگاه بین المللی مشهد واقع شده است. هر اتاق از تهویه مطبوع ، سشوار و یخچال برخوردار است. خدمات شبانه روزی 24 ساعته به این معنی است که شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز از یک وعده غذایی لذت ببرید. هتل همچنین دسترسی آسان به ایستگاه مترو را فراهم می کند. این رستوران در هتل غذاهای محلی و بین المللی سرو می کند. سالن های کنفرانس مکان مناسبی برای رویدادها و جلسات کاری شما هستند.
بازدید 3060 بار آخرین ویرایش در یکشنبه, 11 آبان 1399 11:46

هتل آپارتمان مشهد

مرکز رزرو هتل آپارتمان مشهد معرفی و رزرو هتل آپارتمان های مشهد با نمایش تصاویر هتل آپارتمان ها قیمت و تخفیف های بروز کلیه هتل آپارتمان های مشهد