یکشنبه, 05 اسفند 1397 13:17

هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا

این مورد را ارزیابی کنید
(6 رای‌ها)
هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا هتل آپارتمان های مشهد خیابان امام رضا رزرو هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا رزرو هتل آپارتمان های مشهد خیابان امام رضا معرفی هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا اطلاعات هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا اطلاعات هتل آپارتمان های مشهد خیابان امام رضا هتل های خیابان امام رضا مشهد هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا 3 هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا 1 هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا 2 هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا 4 هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا 6 8 هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا 11 هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا 13 هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا 12 هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا 16 هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا 16 هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا خیابان عنصری هتل آپارتمان مشهد 11 هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا
هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا 13 خیابان دانش ماهیت مسافرت به طرز چشمگیری تغییر کرده است، و هتل آپارتمان مشهد مجبور است سعی کند با تغییر دادن ترجیحات مصرف کننده مقابله کند. این باعث ایجاد چالش هایی برای شرکت مسافرتی آنلاین شده است و رقابت های سختی مانع مشهد شده است و نوع فروش و رشد سود را ترجیح می دهد که سرمایه گذاران ترجیح دهند. به گزارش مالی مالی چهارم ماه دسامبر سهم سرمایه گذاران خیابان امام رضا انتظار می رود سود جامد در درآمد و درآمد را ببینند. نتایج به دست آمده بسیار خوب بود، اما ترکیبی از ضعف در مناطق خاص و نگرانی ها در مورد پیش بینی شرکت برای اوایل سال 2019 بر اعتماد سرمایه گذاران محسوب می شود. نگاهی دقیق تر به بخش های شرکت، چالش های موجود در بخش هتل را نشان داد. درآمد کسب و کار به میزان 2٪ کاهش یافت، به طوری که 20٪ کاهش در آنچه که شرکت "درآمد هتل دیگر" را از وب سایت های نام تجاری غیر مشهد نامیده می شود، مسدود شده به نتایج کمی بالاتر از منابع با نام تجاری هتل آپارتمان. درآمد عملیاتی قبل از مالیات برای بخش هتل شدید بود، با این حال، افزایش 25٪ و کمک به طور کلی به دستاوردهای پایین به طور کلی. از نقطه نظر درآمد، بخش غير هتل، نقش مهمی در رشد شرکت داشت. خط تولید این بخش از سطح سال قبل 38 درصد افزایش یافته و این واحد 8 میلیون دلار در درآمد عملیاتی قبل از مالیات تنظیم شده است که از عملکرد بی وقفه در سه ماهه چهارم سال گذشته بهبود یافته است.
این شرکت به هتل آپارتمان تأیید کرده است که "مکانیسم را برای مهمانان اجازه می دهد تا شماره گذرنامه های شخصی را ببینند تا ببینند آیا در مجموعه عدد گذرنامه بدون رمزگذاری قرار گرفته اند." این گزارش در ماه گذشته از سوی شرکت تایید شده است که پنج میلیون شماره گذرنامه بدون رمزگذاری در سال گذشته در ریزش اطلاعات به سرقت رفته است.
چک کننده، میزبانی شده توسط شرکت امنیتی مشهد از بعضی اطلاعات شخصی مانند نام، آدرس ایمیل و شش رقم آخر شماره گذرنامه شما خواهش می کند. هتل آپارتمان ماریوت می گوید: داده هایی در مورد "کمتر از 383 میلیون نفر مهمان منحصر به فرد" در نقض داده ها، که در ماه سپتامبر منتشر شد، از جمله نام مهمان، آدرس پستی، شماره تلفن، تاریخ تولد، جنسیت، آدرس ایمیل و اطلاعات رزرو، به سرقت رفته است. بعدا متوجه شدیم که بیش از 20 میلیون شماره گذرنامه رمزگذاری شده نیز به سرقت رفته است و همچنین 8.6 میلیون شماره کارت پرداخت منحصر به فرد است. ماریوت اعلام کرد که تنها 354،000 کارت در ماه سپتامبر فعال بوده و در زمان شکست رخ داده است.
بازدید 5850 بار آخرین ویرایش در یکشنبه, 05 اسفند 1397 18:19

هتل آپارتمان مشهد

مرکز رزرو هتل آپارتمان مشهد معرفی و رزرو هتل آپارتمان های مشهد با نمایش تصاویر هتل آپارتمان ها قیمت و تخفیف های بروز کلیه هتل آپارتمان های مشهد